Velkoobchod s malými dárkovými sáčky
0 mini-cart
 0,00

Žádné produkty v košíku.

menu

Kategorie

Často kladené dotazy

Časté dotazy

Změna nebo zrušení objednávky

Pokud je nutné objednávku změnit nebo zrušit, můžete to učinit kontaktováním naší zákaznické podpory.  Zrušení je možné pouze v případě, že zásilka ještě nebyla zpracována. Se zákaznickou podporou se můžete spojit telefonicky, faxem, emailem, nebo přes chat. Na kontaktní stránce najdete informace o tom, jak se spojit s firmou Organzabagswholesale.co.uk. Pokud máte k objednávání sáčků jakékoliv otázky, můžete kliknout na kontaktní stránku a vybrat si, jak se s námi chcete spojit.

Kdy mohu svou zásilku očekávat?

Očekávanou zásilku vám doručíme v předem stanovený doručovací den, který bude uveden v emailu s potvrzením , zaslaným na vaši emailovou adresu. Pokud se přihlásíte do svého účtu na Organzabagswholesale.co.uk a prohlédnete si sekci ‘Stav objednávky‘, najdete zde tutéž informaci.

Mohu svou zásilku sledovat?

Budeme vás emailem informovat o přesném sledování vaší zásilky. Zásilku ovšem není bohužel možné sledovat, pokud byla poslána poštou jako běžný balík.

Co se stane s mou objednávkou, pokud při jejím dodání nebudu doma nebo v kanceláři?

Vaše sáčky odešleme jako balíček, a v takovém případě budou doručeny do naší nejbližší kanceláře, nebo se vám je pokusíme doručit následující pracovní den. V obou případech budete informováni pomocí zprávy ve vaší schránce.

Mohu si zásilku nechat doručit na jinou adresu?

Všechny naše objednávky je možné odeslat na jakoukoliv konkrétní adresu. Nastavení dodací adresy probíhá při druhém kroku objednávky, kde zadáte jinou adresu nebo dokonce jinou zemi dodání, než je fakturační.

Jsou moje osobní údaje v bezpečí?

Používáme nejmodernější technické a bezpečnostní prvky, abychom zabránili neautorizovanému a nezákonnému přístupu  a případné náhodné ztrátě nebo zničení vašich osobních údajů.Když shromažďujeme vaše údaje přes naši stránku, ukládáme vaše osobní údaje na bezpečném serveru. Používáme firewall. Při elektronickém sběru údajů o vaší kreditní kartě  používáme kódování Secure Socket Layer (SSL). A ačkoli nikdo nemůže zajistit 100% bezpečnost, u nás by bylo velmi těžké nabourat neo odkódovat vaše osobní údaje. Vřele vám doporučujeme neposkytovat úplné údaje o vaší kreditní nebo debetní kartě v nešifrované elektronické komunikaci. Pracujeme zároveň s fyzickou, elektronickou i procedurální ochranou, které využíváme při sírání, uchovávání a předávání vašich údajů. Naše bezpečnostní postupy vyžadují, abychom po vás čas od času vyžadovali důkaz o vaší identitě, než vám předáme osobní údaje. Máte povinnost je chránit své heslo a svůj počítač před neautorizovaným přístupem.

Platba

Způsoby platby

Objednávky ze Shingyo můžete zaplatit mnoha různými způsoby, jak přímo, tak nepřímo. Rozdíl je v tom, že při přímé platbě vám objednané sáčky odešleme okamžitě. Při nepřímé platbě vám zašleme sáčky až poté, co platbu obdržíme na náš účet.

Paypal

Co je to PayPal?
PayPal pracuje s vaším vlastním bankovním účtem, stejně jako s vaší kreditní kartou. Pro tuto platbu si musíte u služby PayPal zřídit účet.

Výhody PayPalu:

  • PayPal zaručuje 100% bezpečné ověření s použitím nejnovějších bezpečnostních technologií.
  • PayPal používá systém“ochrany před rizikem“, který chrání vaši kreditní kartu a monitoruje případnou podezřelou aktivitu.
  • Technologie PayPal posuzuje transakce na základě stovek proměnných, aby případně rozpoznal podvodnou nebo podezřelou transakci;
  • Unikátní a patentované způsoby ověřování kreditní karty dávají systémy PayPal další bezpečnostní prvky;
  • PayPal používá silné kódování, aby chránil a šifroval vaše osobní údaje.

Bankovní převod

Je to velmi jednoduché: kupující převede peníze ze svého účtu na účet prodávajícího.

Co k bankovnímu převodu jako Kupující potřebujete?
Bankovní účet a možnost provádět z něj převody (elektronicky nebo ručně). Po dokončení objednávky obdržíte během několika minut email s podrobnostmi o platbě. Jakmile vaši platbu obdržíme, vaše objednávka bude zpracována a odeslána.

Kolik bankovní převod stojí?
Cena za bankovní převod se liší banku od banky, ale ve spoustě případů je nabízen zdarma.

Platba kreditní kartou

Způsob platby kreditní kartou spočívá v tom, že kupující dá svolení k tomu, aby peníze z jeho účtu byly odčerpány kreditní společností. Aby mohla taková transakce proběhnout, je nutné nejdříve ověření majitele kreditní karty. Toto ověření proběhne přes službu Paymill na vrub firmy Organzabagswholesale.co.uk.

Co musím jako kupující udělat, abych mohl zaplatit kreditní kartou?
Přirozeně, potřebujete platnou kreditní kartu.

Kolik stojí platba kreditní kartou?
Platba kreditní kartou nestojí žádné poplatky navíc.

Jak se Paymill postará o platbu kreditní kartou?
Pokud si na stránce Shingyo vyberete tento způsob platby, automaticky budete přesměrováni na platební stránku Paymill. Zde vložíte číslo své kreditní karty a ověřovací čísla paymill kreditní kartu ověří a poté bude částka s pomocí vaší kreditní společnosti převedena.

 

 

Faktura

Poté, co sáčky expedujeme, vám prostřednictvím emailu zašleme fakturu k objednávce. K objednávkám, které obdržíme do 12 odpoledne dostanete fakturu v ten samý den, protože v ten samý den budou sáčky odeslány, to se netýká víkendů. Podívejte se do složky spam/koš a zkontrolujte, že email neskončil tam.

DPH

Ceny na našich stránkách jsou uvedeny bez DPH

Pokud vaše firma sídlí v České republice a máte platné registrační číslo plátce DPH pro Evropskou Unii, vložte ho prosím níže a bude vám umožněno nakupovat s DPH 0%. Prodávat s DPH 0% je nám umožněno proto, že naše ředitelství sídlí původně v Holandsku. jestliže nemáte platné číslo plátce DPH pro EU, k celkové částce vám bude připočítáno DPH ve standardní výši 20%.

vaše číslo plátce DPH si ověřte zde:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html

Dodávka

Dodání

Všechny sáčky od Shingyo jsou zasílány spolehlivými a prověřenými dopravci jako je DPD nebo GLS. Emailem vás budeme informovat o stavu vaší objednávky.

Na našich stránkách nabízíme ke všem objednávkám dopravu zdarma.

Pokud máte otázky ohledně možností dodání od Shingyo, nebo máte jakékoliv jiné dotazy, můžete kliknout na kontaktní stránku a podívejte se, jak se s námi můžete spojit.

Za jak dlouho mi přijde moje objednávka?

Pokud objednávku učiníte před 12 odpoledne, začneme ji zpracovávat ještě v ten samý den. Dodávka obvykle trvá mezi 3-5 pracovními dny, pokud se adresa nachází v České Republice. Vzdálenejší oblasti mohou trvat déle.

Objednávka

Proces objednávky

Jak si můžete na naší stránce objednat sáčky?
Vyberte si sáček a řiďte se kroky, nezbytnými pro objednávku. Jakmile všechny tyto kroky projdete, vaše sáčky budou automaticky umístěny do nákupního košíku. Poté, co zadáte nezbytné osobní údaje včetně správné doručovací adresy a data, budete přesměrováni na stránku s platbou. Zde si můžete zvolit způsob platby a dokončit transakci. Objednávka pak bude kompletní  a na emailovou adresu, kterou jste si zaregistrovali, vám bude odeslán potvrzující email. Citlivá data mezi našimi zákazníky a internetovými službami, jako přihlašovací údaje, registrační formulář a odhlášení jsou vždy kódovány a chráněny bezpečnostními protokoly.

Potvrzující email

Jestliže do půl hodiny neobdržíte email s potvrzením objednávky, můžete kontaktovat naši linku zákaznické podpory. Zkontrolujte složku spam/koš, zda email náhodou nespadl tam.

Je velmi důležité, abyste si email s potvrzením pečlivě přečetli. Obsahuje informace, které jste odeslali společnosti Organzabagswholesale.co.uk Na základě techto údajů bude vaše objednávka zpracována, takže musí být přesné. Pokud budou některé údaje nespávné, okamžitě prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Změna nebo zrušení objednávky

Pokud je nutné objednávku změnit nebo zrušit, můžete to učinit kontaktováním naší zákaznické podpory.  Zrušení je možné pouze v případě, že zásilka ještě nebyla zpracována. Se zákaznickou podporou se můžete spojit telefonicky, faxem, emailem, nebo přes chat. Na kontaktní stránce najdete informace o tom, jak se spojit s firmou Organzabagswholesale.co.uk. Pokud máte k objednávání sáčků jakékoliv otázky, můžete kliknout na kontaktní stránku a vybrat si, jak se s námi chcete spojit.

Vrácení zboží a peněz

Je pro nás důležité, abyste byli s nákupem u Shingyo spokojeni. Jestliže spokojeni nejste, můžete zboží vrátit do 14 dnů od doručení. Vrátíme vám celou částku stejným způsobem, jakým proběhla vaše původní platba za výrobky, které nám vrátíte s dokladem o nákupu. Zboží musí být v původním, nepoškozeném stavu, a pokud je to možné, i v původním balení.

Vrátit můžete jakékoliv zboží, pokud je ve stavu, v jakém je možný jeho opětovný prodej. Nebudeme se ptát na důvod.

Vrácení zboží je nutné nám oznámit přes email

Jednoduše nás kontaktujte prostřednictvím emailu na adresu info[@]organzabagswholesale.co.uk, ve kterém uvedete číslo své objednávky, datum nákupu a způsobu, jak si přejete výrobky vrátit.

Pošlete nám výrobky zpět. Pamatujte prosím, že Shingyo nenabízí předplacené vrácení poštou. Za dopravu zpět musíte zaplatit vy, kromě případů, kdy:

Zaplatíme cenu za přepravu dodaného zboží pomocí standardního dopravce za předpokladu, že:

  • jste obdrželi nesprávné zboží, nebo
  • jste obdrželi poškozené zboží

Adresa pro vrácení zboží:

Shingyo
Elzepas 88
6662 XB Elst
Holandsko

(Zajistěte prosím, abyste zásilku pojistili na výši hodnoty zboží, protože naše firma nezodpovídá za případnou ztrátu nebo poškození během přepravy)

Vrácení zboží

Vrácení zboží a peněz

Je pro nás důležité, abyste byli s nákupem u Shingyo spokojeni. Jestliže spokojeni nejste, můžete zboží vrátit do 14 dnů od doručení. Vrátíme vám celou částku stejným způsobem, jakým proběhla vaše původní platba za výrobky, které nám vrátíte s dokladem o nákupu. Zboží musí být v původním, nepoškozeném stavu, a pokud je to možné, i v původním balení.

Vrátit můžete jakékoliv zboží, pokud je ve stavu, v jakém je možný jeho opětovný prodej. Nebudeme se ptát na důvod.

Vrácení zboží je nutné nám oznámit přes email

Jednoduše nás kontaktujte prostřednictvím emailu na adresu info[@]organzabagswholesale.co.uk, ve kterém uvedete číslo své objednávky, datum nákupu a způsobu, jak si přejete výrobky vrátit.

Pošlete nám výrobky zpět. Pamatujte prosím, že Shingyo nenabízí předplacené vrácení poštou. Za dopravu zpět musíte zaplatit vy, kromě případů, kdy:

Zaplatíme cenu za přepravu dodaného zboží pomocí standardního dopravce za předpokladu, že:

  • jste obdrželi nesprávné zboží, nebo
  • jste obdrželi poškozené zboží

Adresa pro vrácení zboží:

Shingyo
Elzepas 88
6662 XB Elst
Holandsko

(Zajistěte prosím, abyste zásilku pojistili na výši hodnoty zboží, protože naše firma nezodpovídá za případnou ztrátu nebo poškození během přepravy)